Datang dan berkelah di bawah bintang di Resorts World Awana, The Great Lawn pada 27 dan 28 Oktober 2023 ini!

- Advertisement -

Genting Highlands, 16 Oktober 2023 – Jika anda menggemari aktiviti luar yang hebat, perkelahan yang menakjubkan di bawah kerdipan cahaya bintang-bintang, dikelilingi oleh hutan hujan tropika yang indah dan udara pergunungan yang dingin dan segar mungkin merupakan pengalaman percutian yang sempurna! Pada 27 dan 28 Oktober ini, nikmati malam yang mengagumkan yang dipenuhi dengan gelak tawa, permainan klasik dan hiburan yang menarik di “Picnic Under the Stars” yang mesra keluarga di Resorts World Awana, The Great Lawn!

Pengalaman perkelahan di 3,100 kaki di atas paras laut dengan Makan Malam Great Lawn ini hanya dilakukan pada 27 dan 28 Oktober untuk minggu Halloween dari jam 5:30 petang hingga 10:00 malam.

Terokai keajaiban langit malam dengan menikmati pemandangan bintang yang romantis. Para peserta boleh menikmati pelbagai aktiviti yang menarik untuk mengisi masa sambil mendekatkan diri dengan alam semula jadi. Nikmati lagu-lagu merdu daripada pemuzik dan imbas kembali kenangan dengan permainan zaman kanak-kanak nostalgia seperti kerusi muzik, “Teka lagu” dan pertarungan belon yang mendebarkan! Terdapat juga banyak bengkel yang menarik untuk mereka yang berminat untuk mempelajari sesuatu yang baru.

Bukan itu sahaja, para tetamu juga akan berpeluang untuk mengambil bahagian dalam cabutan bertuah istimewa di mana empat peserta bertuah akan berpeluang melanjutkan pengalaman mereka dengan pakej lawatan sehari istimewa bernilai RM460!

Bagi keluarga yang ingin merapatkan hubungan kekeluargaan dengan cara yang berbeza, Pakej Keluarga “Berkelah Di Bawah Bintang” kami memenuhi keperluan 2 dewasa dan 2 kanak-kanak, berharga RM288. Sekeluarga akan duduk di atas tikar berkelah yang selesa, dan akan menerima kusyen, meja rendah dan khemah teepee mereka sendiri untuk bersama-sama mencipta kenangan malam yang dipenuhi ketawa.

Bagi rakan-rakan dan pasangan yang ingin berkongsi pengalaman luar biasa ini, kemasukan individu ditetapkan pada harga RM88 untuk dewasa dan RM28 untuk kanak-kanak di bawah 140cm. Datang secara berpasangan atau lebih untuk menikmati hak keistimewaan untuk menempah tempat duduk khemah berkelah, tertakluk pada ketersediaan. Bagi tetamu terus, tempat duduk akan disediakan secara bebas.

Kedua-dua pakej keluarga dan kemasukan individu menawarkan pengalaman makan malam berkelah yang lengkap dengan banyak pilihan utama, pembuka selera, pencuci mulut, popcorn dan banyak lagi. Rakam kenangan menikmati sate daging sirloin kubis BBQ tanpa had, shawarma, gulungan salad udang premium sambil menikmati unggun api dan marshmallow panggang di bawah langit malam berbintang.

Sekiranya ini menarik minat anda, jangan teragak-agak. Buat tempahan anda hari ini dengan menghantar maklumat dan tarikh pilihan anda ke emel awanaf&[email protected]. Kanak-kanak yang berpakaian kostum spooky boleh mengambil bahagian dalam pertandingan kostum Halloween untuk pengalaman perkelahan yang menarik di bawah bintang-bintang. Untuk maklumat lanjut, layari https://www.rwgenting.com/content/rw-genting/web/en/hotels/resorts-world-awana/things-to-do/picnic-under-the-stars.html.

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat