UMNO akan ditolak pada Pilihan Raya akan datang- Annuar Musa

- Advertisement -

KUALA LUMPUR: Presiden NGO Muafakat Nasional (MN) Tan Sri Annuar Musa meramalkan UMNO akan kalah pada Pilihan Raya akan datang dan ramai ahli UMNO akan meninggalkan parti itu.

Annuar Musa berkata demikian susulan kehadiran puak sosialis, liberalist, DAP ke Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTC) hari ini.

Jelas beliau, kehadiran mereka akan mendorong jutaan rakyat, termasuk ahli umno akan terus meninggalkan Umno dan Umno bakal ditolak rakyat dalam PRN dan PRU akan datang.

“Kehadhiran ribuan Penyokong UMNO dan PAS di PWTC September 2019 telah menyemarakkan semangat jutaan rakyat sehingga UMNO meraih kemenangan dlm siri siri PRK dengan cemerlangnya

“Kehadhiran puak sosialis, liberalist, DAP ke PWTC hari ini akan mendorong jutaan rakyat, termasuk ahli umno akan terus meninggalkan Umno dan Umno bakal ditolak rakyat dalam PRN DAN PRU akan datang..insyaallah.” tulis Annuar Musa dalan catatan Facebooknya, sebentar tadi.

Terdahulu, tumpuan hari ini terarah ke Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur yang menghimpunkan perwakilan dan pemimpin daripada 19 parti politik yang membentuk Kerajaan Perpaduan bagi membina kerjasama lebih utuh pada masa depan.

Kemuncak konvensyen bertemakan ‘Madani Mewajahi Masa Depan Malaysia’ itu bermula pada pukul 3.30 petang dengan amanat Pengerusi Sekretariat Kerajaan Perpaduan, Perdana Menteri Anwar Ibrahim sebelum berakhir dengan deklarasi konvensyen.

 

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat