Filem “Abnormal Buas” Bakal Menggegarkan Layar Perak Mulai 20 Jun 2024!

- Advertisement -

Dengan tarikh tayangan yang semakin hampir, peminat filem seram tempatan pastinya tidak sabar untuk menyaksikan karya terbaru yang menggiurkan, “Abnormal Buas”. Dijangka untuk memukau penonton dengan plot yang menggemparkan, filem ini menjanjikan pengalaman yang unik dan memukau.

“Abnormal Buas” mengisahkan tentang manusia yang terperangkap dalam kebinatangan mereka, seolah-olah terbebas dari belenggu kemanusiaan. Dengan sentuhan thriller yang menarik, filem ini menggabungkan elemen fiksyen untuk mencipta suasana yang menegangkan dan memikat penonton, membawa mereka melintasi alam realiti yang luar biasa.

Aeril Zafrel, selaku penerbit dan pelakon utama, menyatakan bahawa “Abnormal Buas” membawa sesuatu yang segar dan berbeza daripada filem-filem tempatan yang sedia ada. Dengan latar belakang di negara fiksyen Kota Rimoria, filem ini membebaskan kreativiti untuk menyampaikan jalan cerita yang lebih bebas tanpa sekatan tapisan.

Pelbagai elemen penting turut dipersembahkan dalam filem ini, termasuk lakonan daripada pelakon-pelakon veteran seperti Ahmad Yatim, Datuk Ahmad Tarmimi Siregar, Datuk Rahim Razali, dan banyak lagi. Turut terlibat dalam produksi ini adalah anak Aeril dan Wawa, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, yang menunjukkan bakat lakonannya yang menarik.

Disebabkan kekhasan plot dan adegan-adegan yang mencabar, “Abnormal Buas” berjaya mendapatkan klasifikasi umur 16 meskipun terdapat unsur-unsur 18SG yang mengujakan. Dijamin untuk memberikan sensasi yang tidak terlupakan kepada penonton, filem ini menjanjikan babak-babak yang penuh dengan ketegangan, kengerian, dan kekejaman.

Dengan sentuhan terakhir daripada pengarah Allahyarham Azhari Zain dan sentuhan skrip daripada Gawar Sawbaqyah, “Abnormal Buas” pasti akan menjadi tontonan yang wajib ditonton bagi peminat genre seram. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan pengalaman filem yang tidak seperti yang lain ini bermula 20 Jun 2024 di pawagam-pawagam seluruh negara!

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat