‘Pengantin Satu Malam’, Nyaris-Nyaris Jadi Kenyataan

- Advertisement -

ARKANSAS: Seorang pengantin perempuan berani mati, tergantung di tepi tebing sedalam 1,900 kaki semasa mengambil gambar perkahwinan.

Ryan Myers, 30, dan isteri Skye, 28, dari Arkansas, AS, merancang untuk mengadakan majlis perkahwinan yang besar, tetapi harus mengecilkan upacara tersebut kerana wabak Covid-19.

Selepas upacara perkahwinan kecil selesai, pasangan itu memutuskan untuk mengambil risiko dan bergambar di Hawksbill Crag, sebuah tebing ikonik di Whitaker Point – salah satu laluan mendaki yang paling popular di Arkansas.

Gambar menakjubkan yang dirakam oleh jurugambar Mason Gardner menunjukkan pengantin baru berpegangan tangan sambil berdiri di tepi tebing.

Dalam salah satu foto itu, kelihatan Skye (Pengantin perempuan) hampir jatuh dari tebing sementara suaminya menghulurkan tangan ke arahnya.

Ryan berkata: “Kami gemar melakukan berisiko dan menyukai aktiviti luar seperti mendaki, berkayak, berperahu, berkhemah – semuanya dalam agenda kami, jadi kami selalu mencari pengembaraan epik seterusnya.

“Di suatu tempat pada pertengahan bulan Jun tahun ini, setelah bersama selama lebih dari empat tahun, saya memberitahunya bahawa saya tidak mahu menunggu lagi untuk berkahwin dengannya.

“Kami mahu perkahwinan yang besar, tetapi memiliki waktu yang minimum untuk merancangkannya kerana Skye mengendalikan sekolah asuhan, dan dengan [CDC] melaksanakan peraturan mereka, kami mengalami kesulitan untuk memutuskan bagaimana untuk meneruskan perkahwinan.

“Ketika itulah kami mula melihat tempat ikonik yang indah untuk upacara luar, sehingga akan menjadi menarik dan tidak dapat dilupakan.”

Majlis perkahwinan berlangsung di Hawksbill Crag dengan kira-kira 12 orang tetamu – Daily Mirror

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat