ASUS Zenbook Flip OLED sesuai untuk produktiviti

- Advertisement -

Pengeluar laptop terkemuka, ASUS Malaysia memperkenalkan generasi baharu Zenbook 14 Flip OLED dengan kod produk UP3404.

Menerusi generasi baharu ini, laptop ini menampilkan cip pemproses Intel Core Generasi ke-13 bersama padanan memori (RAM) 16GB serta storan 512GB SSD.

Zenbook 14 Flip OLED direka untuk menjadi laptop boleh tukar OLED yang sempurna untuk profesional yang proaktif.

Peranti ini direka dengan elegandan serba boleh menawarkan tahap prestasi baharu daripada pemproses Intel Core Generasi ke-13, grafik bersepadu Intel Iris Xe dan bateri 75 Wh yang tahan lama.

Bagi sokongan sambungan, laptop jenis ini menyokong dua port Thunderbolt 4, port USB 3.2 Type-A dan port HDMI 2.1 (TMDS). WiFi 6E (802.11ax) yang pantas dan stabil memastikan sambungan wayarles yang boleh dipercayai.

Visual yang hebat disediakan oleh skrin sentuh OLED 14-inci bersama nisbah 16:10 resolusi 2.8K yang diperbesarkan iaitu pengiktirafan PANTONE  dan mempunyai gamut DCI-P3 100 peratus.

Ia juga diperakui TÜV untuk penjagaan mata, dan menyokong stylus ASUS Pen 2.0 MPP 2.0 pilihan.

Zenbook 14 Flip OLED ini hanya mempunyai ketebalan 15.9 milimeter (mm) nipis dan beratnya hanya 1.5 kilogram (kg) dengan engsel sebarang kedudukan 360 darjah.

Ciri reka bentuk yang bijak termasuk penderia warna cahaya ambien yang melaraskan kecerahan dan suhu warna secara automatik serta membolehkan pemalapan adaptif untuk membantu mengekalkan jangka hayat paparan OLED. Terdapat juga kamera IR untuk log masuk muka pantas.

Papan kekunci dan pad sentuh ASUS ErgoSense bersaiz penuh menawarkan keselesaan menaip yang tiada tandingan, dan pilihan ASUS NumberPad 2.0 memudahkan kemasukan data.

Sistem audio diperakui Harman Kardon yang berkuasa menampilkan bunyi Dolby Atmos berbilang dimensi, bersama-sama dengan teknologi pembatalan hingar AI untuk panggilan persidangan sejernih kristal.

Untuk memastikan ketahanan, komputer riba diuji dengan standard gred tentera AS MIL-STD-810 yang paling ketat.

Harian Metro

-- Iklan --
-- Iklan --

Related Articles

Stay Connected

474,121FansLike
25,100FollowersFollow
230,282FollowersFollow
27,197FollowersFollow
15,189SubscribersSubscribe

Topik Hangat