Video: PAU2018; Najib Mahu Lihat UMNO Yang Baru

Oleh: Naimah Shaari

 

KUALA LUMPUR – Mantan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak menyatakan mahu melihat pembaharuan senario dan ‘mood’ parti UMNO.

Beliau menyatakan padangan itu ketika menghadiri ke perasmian Perhimpunan Agung UMNO 2018 (PAU2018) yang berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), semalam.

Najib turut mengharapkan melihat pembaharuan dan kebenaran mengenai kebangkitan dari kekalahan (selepas Pilihan Raya Umum Ke-14) selain melihat keazaman juga semangat terus maju ke depan seperti yang UMNO lakukan dahulu.

”Saya mengharapkan senarion dan emosi UMNO yang baharu. Kebenaran kita bangkit dari kekalahan, keazaman dan maju ke depan,” katanya ketika baru tiba di PWTC.

Biar pun diasak dengan pelbagai isu dan kontroversi sejak akhir-akhir ini, Najib tetap kekal semangat demi UMNO.

Ketibaan beliau disambut dengan meriah dan sorakan dari ahli-ahli UMNO yang teruja melihat kehadirannya yang segak berbaju Melayu berona merah.

5 thoughts on “Video: PAU2018; Najib Mahu Lihat UMNO Yang Baru

  • September 30, 2018 at 1:59 pm
    Permalink

    parti korup baru? lama dulu napa? rasuah korup? apa buat tk kan pulih..berkubur hilang tanpa insan!! insyallah amin.. nyah padam terus dari hati sapa2!!! dulu takbur bongkak sombong bodoh bangang biul tonggang tk sedar diri!! padan muka kau?? skrg nk sedar? usah mimpi ya siang hari! tk kan hidup.. tk kan pulih parti korup amin… hancur rosak lebur musnah derai..junan rudum dah…! musnah dah rosak…

    Reply
  • September 30, 2018 at 2:04 pm
    Permalink

    senyumlah tak lama lagi da tk leh senyum…tunggu masuk penjara seumur hidup tiada maaf bgi mu kroni semua!korup kurap najis jijik kotor ..hukuman seberatnya2 nya perasuah ni.. padan muka? tk layak dikasihani olih sapa2 pun…! perosak perompak semua cukup pencuri penyangak penyamun..korup kurap korupsi kurapsi..

    Reply
  • September 30, 2018 at 2:09 pm
    Permalink

    hukuman sedang menanti kau dn kroni2 …dont worry ada tu….insyallah rakyat derita kau sapu duit rompak curi… allah swt maha adil maha mengetahui maha berkuasa kau tk dpt elak tepis punya..amin jatuhilah hukuman yg seberat2nya apa yg dilakukan dulu… semua yg korup ramai tengah nanti nama dipanggil…kuncu2 jgn lari ya… byk lagi kroni2 korup yg salahlaku??? insyallah semua akan tahu juga …takut ya senyap napa? kes byk sgt? korup korup kurap..kurap…

    Reply
  • September 30, 2018 at 2:12 pm
    Permalink

    cepat2 sikit jatuh hukuman..tgk meluat sampah menyampah benci sakithati ..sumbat penjara ..sebat hukum gantung ke.. tk bolih lambat2 lagi biar rakyat tengok pesalah2 ni .kuncu.kroni semua kasi angku????

    Reply
  • September 30, 2018 at 2:13 pm
    Permalink

    hancur rosak musnah korup…
    junam rudum berkubur…..ha ha ha…usah mimpi nk pulih…hancur lebur dah..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.