Dapat Temuramah Kajol, Ajak Takut Bertentang Mata

Antara artis yang bertuah kerana dapat bertentang mata dengan
Primadona Bollywood, Kajol baru baru ini adalah Ajak Shiro.

Ajak yang menemuramah Kajol mengakui dia sangat teruja dan seronok apabila dapat berjumpa dengan heroin wanita yang sangat terkenal itu.

“Saya memang seronok dan teruja bila dapat jumpa dengan bintang Bollywood yang memang sungguh terkenal.

“Mungkin adik-adik sekarang tidak teruja dengan berita ini tapi berbeza bagi saya kerana ibu dan abah saya juga minat Kajol dan dia adalah artis pujaan mereka sewaktu di zaman muda dan sudah tentu saya masih kanak-kanak lagi waktu itu.

“Saya suka tengok lakonan dia terutama dalam filem Kuch Kuch Hota Hai dan hari ini saya ditugaskan untuk menemuramah Kajol, sudah tentu saya sangat gembira,” katanya, memetik MH.

Ditanya pula reaksi pertamanya apabila dapat berjumpa dengan Kajol, Ajak menjawab dia tergamam seketika kerana melihat senyuman Kajol.

“First impression saya bila jumpa dia tentulah tergamam kejap sebab Ajak nampak dia senyum betul-betul depan mata.

“Yang hairannya saya tengok dia dalam TV masa saya kecik, saya nampak Kajol, sekarang saya dah tua dia masih Kajol yang sama.

“Nampak muda je, seorang yang baik dan peramah, suka senyum dan merendah diri. Dia buat kami rasa seolah-olah dah lama kenal dan dia sangat bijak sesuaikan diri, itulah Kajol,” jelas Ajak.

Ada juga yang ingin mengetahui bau Kajol dan Ajak secara spontan memberitahu bau Kajol biasa sahaja.

“Bau Kajol biasa-biasa je, sebenarnya nak jugak bau Kajol tu macam mana tapi takut kalau saya cium nanti tak pasal-pasal je kena penampar,” ujarnya berseloroh.

Menurut Ajak lagi, banyak soalan yang mahu ditanyakan kepada Kajol namun kerana memahami masa Kajol yang sibuk jadi itu membataskan dirinya untuk bertanyakan soalan.

Bertanyakan pula tentang apa yang paling disukai oleh Ajak tentang Kajol, dia menjawab bahawa dia paling suka dengan mata Kajol.

“Benda yang Ajak paling suka tentang Kajol selain dirinya yang peramah dan juga kelakar, Ajak suka mata dia, mata dia takut nak pandang,” ujarnya lagi.

Ajak memberitahu, sepanjang dia melibatkan diri dalam bidang seni dan kali ini diberikan peluang untuk menemuramah Kajol, ini adalah merupakan pencapaian terbaik buat dirinya dan terakhir sekali Ajak menyatakan bahawa dia tidak menyangka dia sebagai seorang budak kampung dapat menemuramah Kajol.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.