Kemalangan Langgar Pokok, Pasangan Ini Keluar Kereta Tanpa Pakaian, Ternyata Ini Yang Mereka Lakukan!

Seorang lelaki  telahditangkap setelah mengalami kemalangan dalam keadaan berbogel dan sedang melakukan seks dengan seorang wanita ketika sedang memandu.

Mereka juga dikatakan melakukan perkara itu di hadapan bayi mereka yang diletakkan di tempat duduk belakang.

Pasangan tersebut mengalami kecederaan yang teruk setelah memandu dan melanggar pokok di Washington, Amerika Syarikat.

Dilaporkan dari Daily Mirror, seorang saksi yang juga pekerja kedai pam minyak memaklumkan,  ketika memandu kereta itu, lelaki yang bernama Michael Tonkin, 23, dikatakan dalam keadaan mabuk.

Saksi yang melihat kejadian itu terkejut dan mengatakan, mereka melihat pasangan itu keluar dari kereta tanpa seurat benang setelah kemalangan itu terjadi.

Daisy LaRoque, wanita yang ada di kereta itu patah tulang pinggul. Sementara Tonkin pula mengalami patah pergelangan tangan.

Nasib baik, bayi yang baru berusia tiga bulan yang berada di tempat duduk belakang kereta tersebut tidak mengalami kecederaan.

Saksi  lain yang menyaksikan kejadian itu juga mengatakan, pasangan itu juga berusaha melarikan diri dari tempat kejadian.  Mungkin mereka bergegas untuk mencari pakaian mereka sebelum polis tiba di situ.

Perbuatan itu membuat Tonkin bakal dihukum dengan kesalahan yang berat. Dia juga didakwa membawa kenderaan dalam keadaan merbahaya dan membahayakan nyawa budak kecik.

Sejurus selepas dibebaskan dari bilik kecemasan, Tonkin akan dimasukkan ke penjara Pierce County.

Sementara Daisy LaRoque kini dimasukkan ke hospital dan tidak diketahui sama ada tuduhan itu akan difailkan terhadapnya atau pun tidak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.