Anak Kak Lina Pom Pom Dapat Duit Raya RM3,000

KUALA LUMPUR: Penyanyi berstatus ibu tunggal, Elly Mazlein, 37, mengaku tiada yang lebih membahagiakan apabila dapat menyiapkan keperluan anak, Putri Sara Sefhia yang baru berusia setahun, dalam menyambut Aidilfitri.

Teruja meraikan hari mulia bersama puteri kesayangan, Elly menyediakan 10 pasang baju baharu untuk Sefhia.

“Persiapan Sefhia cukup meriah sebab seronok. Raya tahun ini dia sudah besar dan faham. Dia sudah pandai tengok orang main mercun dan bunga api.

“Orang-orang di sekelilingpun rasa kasihan tengok dia yang tak tahu apa-apa. Banyak baju dia saya tempah sedondon dengan abah, malah ada yang diberi orang,” katanya kepada BH Online.

Elly berkata, rezeki anaknya sangat murah hingga ada peminat sanggup memberi duit raya lebih awal.

“Rezeki anak sangat murah hingga ada individu beri duit raya RM3,000… Itu belum masuk wang yang dikirim peminat,” katanya.

Tambah Ellly, hidupnya sekarang cukup bahagia dan tenang. “Malah, saya rasa lebih diterima dan disayangi. Paling terasa apabila ada Sefhia sebagai pengganti mama.

“Kalau dulu, setiap minggu saya kerap ziarah pusara mama sebab sunyi, tetapi sejak ada anak, dialah peneman hidup saya,” katanya.

Elly mendirikan rumah tangga dengan pengarah drama, Azmi Hatta pada November 2014. Namun, mahligai yang dibina hanya mampu bertahan selama setahun dan akhirnya mereka berpisah.-Bharian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.