Perjuangan Batin Seorang Laki-Laki yang Kemudian Menjadi Wanita Transgender, Sekarang Mengaku Jatuh Cinta pada Perempuan

Seorang wanita transgender yang sedang mempertimbangkan pembedahan untuk penggantian organ intim berkata dia gembira untuk memutuskan untuk mengekalkan organ seks lelaki.

Dia akhirnya menyedari bahawa dia tertarik kepada wanita.

Dipetik dari Daily Mail, Jolene Dawson dari Gold Coast, Australia mendakwa bahawa dia telah bercinta dengan 100 lelaki dan dipadankan dengan 1,000 lelaki di tinder selama beberapa bulan terakhir bersamaan dengan perjuangannya mengetahui seksualiti

Transgender berusia 21 tahun ini dilahirkan sebagai lelaki tetapi kemudian mengenal pasti dirinya sebagai seorang wanita dan mengatakan bahawa dirinya tidak ingin menjadi seorang lelaki.

undefined

Jolene pergi dating dengan banyak lelaki yang lebih tua dan kaya.

Walau bagaimanapun, kini dia juga mula berkencan dengan wanita.

Dia gembira untuk mengekalkan organ intim lelakinya dan dia mula berdating dengan wanita kira-kira empat minggu yang lalu.

Jolene mempunyai lebih banyak perasaan untuk wanita dan harus melepaskan diri dari hubungan sehingga dia boleh mula melayari jalan baru.

Dia berfikir bahawa kehidupan bersama seorang wanita sangat berbeza dan dia tidak sabar mencari seorang wanita yang dapat dia urus dan manjakan.

Jolene berkata bahawa ini adalah kali ketiga dia harus datang kepada keluarganya, pertama sebagai seorang lelaki gay, kemudian sebagai seorang wanita transgender dan kini sebagai seorang lesbian.

Dia telah menukar tetapan dalam tinder menjadi ‘mencari wanita’ kerana menurutnya penting bagi orang lain untuk mengetahui perubahan yang berlaku dan menyokong langkahnya.

undefined

Tahun lalu, Jolene telah menghabiskan RM362,368.75 untuk melakukan prosedur pengisian dahi dan penirusan rahang dalam upaya menjadi wanita seperti boneka Bratz.

Dia juga merancang menghilangkan organ intim lelakinya dan menjahit pusarnya.

Banyak pandangan dari orang lain atas penampilan fizikal Jolene, namun dia tidak peduli dengan perhatian yang tidak diinginkannya atau komen kejam orang padanya.

Dia telah benar-benar percaya diri dan akan terbuka dengan calon pasangannya nanti mengenai jati dirinya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.