Sekali Imbas Nampak Seperti Budak Pempuan Berjalan Bersama Ibunya, Tapi Apabila Berpaling , Boleh Buat Anda Ngeri!

Mungkin cerita tentang anak patung mengerikan sudah banyak tersebar di internet. Kali ini, ada satu lagi kisah anak patung yang membuatkan netizen menjadi seram kerana kebolehannya seperti manusia.

Dipetik oleh Unilad, anak patung itu boleh berjalan sambil tangannya dipegang. Video yang dirakam di Saltillo, Mexico ini telah dimuat naik beberapa tahun lalu. Tetapi rakaman itu kembali menjadi viral kerana netizens sekali lagi share video tersebut dalam media sosial.

Anak patung  itu memiliki saiz seperti anak perempuan. Dia memakai gaun terang dan mempunyai mata hitam.

Boneka misterius

Apabila tangannya dipegang, anak patung itu akan berjalan dengan anda.

Boneka misterius

YouTuber Antonio Lopez yang berkongsi video ini mengatakan bahawa pemiliknya telah memiliki anak patung tersebut selama kira-kira 40 tahun. Menurut laporan akhbar Mexico Excelsior, anak patung itu adalah Lily Lady dari tahun 70-an atau 80an. Anak patungitu direka untuk mengajakan anak-anak perempuan utuk berjalan.

Jika orang melihat secara langsung dari belakang, dia akan kelihatan seperti seorang budak perempuan yang dipimpin oleh ibunya. Tetapi apabila kedua-dua berpaling, dia bukanlah  seorang budak perempuan tetapi anak patung. Selain itu, matanya yang berwarna hitam memebuatkan dia kelihatan lebih seram.

Lihat video dibawah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.