Keji! Anak Diperkosa Lebih 3,000 kali, Lihat Apa Yang Terjadi di Bilik Bawah Tanah Ini

Sebuah bilik rahsia bawah tanah  dan ‘kawasan tersembunyi’ telah ditemui di sebuah rumah di Australia yang sebelum ini dimiliki oleh Josef Fritzl.

Bilik itu dijumpai oleh pekerja bangunan yang berada di rumah itu.

Keluarga Fritzl meninggalkan rumah itu pada tahun 1996 dan sekarang disewa oleh seorang lelaki yang hanya boleh dikenal pasti sebagai Helmut L.

Menurut laporan media, dua pekerja pembinaan yang mengukur bangunan itu mendapati terdapat bilik dengan tangga yang membawa kepada ‘tempat’ di belakang dinding.

Di samping itu, mereka mendakwa telah menemui beberapa jubin kaca di hadapan dinding lain.

Anehnya, ketika Fritzls menduduki rumah itu, rumah itu pernah terbakar dua kali dan kemudian dibina semula, seperti yang dilaporkan Unilad.

Fritzl sebenarnya disiasat sebagai seorang suspek yang membakar rumah itu tetapi polis tiada bukti untuk mendakwa dia yang membakar rumah itu.

Josef Fritzl

Menurut media tempatan rumah ini tidak pernah diperiksa oleh polis walaupun setelah mereka mengetahui tentang kejahatan Fritzl yang terjadi di ruang bawah tanah rumah itu.

Fritzl menjaga anak perempuannya sendiri Elisabeth, selama 24 tahun di rumah  di bandar Amstetten, di mana dia menggunakan anak perempuannya itu sebagai pemuas seks di ruang bawah tanah yang kedap suara.

Dia memperkosanya lebih 3,000 kali hingga melahirkan tujuh anak bersamanya, dengan seorang lagi meninggal dunia.

Kejahatan Fritzl yang mengerikan itu hanya terbongkar ketika Kerstin, anak sulung yang lahir dari Fritzl, koma dan dibawa ke sebuah hospital .

Elisabeth diberi kebenaran untuk meninggalkan bilik bawah tanah itu bagi melawat Kerstin di hospital.

Dia dikatakan sempat memberitahu polis tentang jenayah yang dahsyat yang dilakukan bapanya.

Ruang bawah tanah rahasia

Ruang bawah tanah rahasia

Fritzl, yang baru saja menukar nama keluarganya menjadi Mayrhoff, dihukum seumur hidup kerana pembunuhan dan rogol di penjara selamat di Austria, Garsten Abbey.

Hanya ruang bawah tanah di mana tempat Elisabeth disimpan tidak digunakan kerana pihak berkuasa Amstetten memenuhinya untuk mengelakkan daripada menjadi ‘tempat suci’ bagi pelancong.

Tidak ada orang di rumah itu termasuk isteri Fritzl dan anak-anak lain yang tahu mengenai tragedi yang terjadi di ruang bawah tanah yang dibina sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.