Johnny Depp Sedia Jual Harta Kecuali Jet Peribadi

Aktor terkenal Johnny Depp yang melalui krisis kewangan bersedia menjual semua harta benda berharga miliknya kecuali satu, jet peribadinya.

Perkara tersebut dinyatakan menerusi satu kenyataan daripada email pelakon itu yang tersebar di internet baru-baru ini.

Menurut Mirror, email tersebut dikeluarkan oleh The Management Group (TMG), bekas pengurusan yang menguruskan perniagaan yang kini sedang berperang dengan Depp.

Sehubungan itu, menerusi surat tersebut menyebutkan, bintang Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales ini mengatakan kepada pengurusnya bahwa ia berusaha untuk mengawal perbelanjaannya. Namun dia mahu menggembirakan keluarganya di hari Natal.

“Saya telah melakukan hal terbaik untuk perbelanjaan bercuti saya, tetapi ada beberapa perkara yang harus saya lakukan, saya harus memberikan keluarga dan anak saya hari natal yang bagus,” tulisnya dalam email, lapor MD.

Ketika disarankan untuk menjual pesawat peribadinya, Depp lantas berasa keberatan.

“Mengenai pesawat, saya tidak punya banyak pilihan sekarang ini. “Sebuah iklan penerbangan dengan paparazzi akan menjadi sebuah mimpi buruk yang sangat monumental,”katanya.

Namun, Depp bersedia untuk menjual harta-hartanya yang lainnya untuk menutup hutangnya. “Apa lagi yang dapat saya lakukan? Anda ingin saya menjual koleksi seni? Aku akan lakukan. Kamu ingin aku menjual lainnya? Pasti, apa?” katanya.

Depp juga menyebut beberapa barang miliknya yang boleh dijual. “Saya punya basikal, kereta, harta, buku, lukisan dan beberapa gambar dari sebuah jiwa yang tertinggal. Dari mana kamu ingin saya memulainya?” soalnya.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.