Gadis Ini Memiliki Rupa Paras Yang Cantik Seperti Bidadari

Adakah anda tahu ini “Malaikat dari Denmark”? 3 tahun yang lalu, Sidsel Rasmussen, seorang penari dari Denmark yang mengikuti “Day Day Up” (sebuah siaran televisyen di China) ini, menghebohkan dunia dan menjadi sangat terkenal. Oleh kerana penampilannya yang menarik, tidak beberapa orang yang memanggilnya mempunyai “wajah malaikat”!

Sidsel adalah penari kumpulan yang mengikuti “Day Day Up”. Kerana penampilannya yang luar biasa, membuatnya terkenal dan meletup.

Bukan sahaja tariannya menarik, tetapi penampilan fizikal wajah cantiknya, kulit putih dan halus, membuat netizens berkata: “Tuhan tidak adil!”

Terdapat seorang netizen yang kagum dengan kecantikannya, jadi dia melukis wajah Sidsel dan memberikan hasilnya kepada Sidsel! Sidsel gembira, katanya “Saya terima, terima kasih!”

Bukan sahaja masyarakat Cina, tetapi juga orang di seluruh dunia untuk mengetahui mengenainya melalui instagramnya.

 

Seorang netizen juga mendapati foto Sidsel yang tidak memakai solek seperti biasa dilihat di atas pentas. Wajahnya kelihatan jelas dan masih cantik!

 

Ramai orang netizens mengatakan bahawa Sidsel benar-benar seperti seorang malaikat! Rupa yang tidak memakai solek masih cantik!

 

 

Tetapi, terdapat juga netizens yang mengatakan kata-kata kejam, seperti “Angels jatuh ke dalam dunia fana”. Mungkin ini kerana netizens cemburu keindahan Sidsel.

 

Sebagai seorang gadis, dia termasuk seorang gadis yang menjaga rupanya dan suka memakai pakaian kasual.

 

Setelah namanya meletup di dunia, dia tidak berhenti dari dunia, dia tetap fokus dengan pameran balet yang baru-baru ini. Sekarang, dia masih dalam tur dunia, popularitinya melambung tinggi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.