Wanita Ini Rahsiakan Kematian Bayi Dalam Kandungannya Selepas dianiaya Kekasihnya

Seorang wanita mengalami keguguran selepas dianiaya oleh kekasihnya. Kejadian itu telah dirakam CCTV yang menunjukkan penganiayaan terhadap seorang lelaki kepada teman wanita yang hamil.

Di CCTV, seorang lelaki bernama Stuart Samson (37), duduk bersama teman wanitanya, Jessy Johnson (19) di sebuah restoran.Kedua-duanya bertengkar. Jessy kemudian berdiri meninggalkan Samson. Walau bagaimanapun, apabila berjalan beberapa langkah Samson yang kemudiannya mabuk terus menendang Jessy menggunakan kaki kanannya.

Tendangan itu mengenai perut Jessy dengan serta-merta dia berasa sakit. Jessy kelihatan merangkak di atas lantai dan Samson kelihatan panik. Pada masa itu, Samson memberitahunya supaya tidak meminta bantuan atau ambulans.

Kejadian itu direkodkan pada April 2016 dan kini baru berani diceritakan oleh Jessy. Jessy mendedahkan selepas kejadian yang mengerikan itu, Jessy kemudian pulang ke rumah ibu bapanya. Walau bagaimanapun, pada keesokan harinya, Jessy tidak dapat merasakan bayi di perutnya bergerak.

Ketika dia memeriksa di hospital, tidak ada denyutan jantung yang dapat didengar dari perut Jessy.Bayi Jessy tidak dapat diselamatkan selepas kejadian itu. Tendangan itu telah menyebabkan bayi Jessy mengalami kecederaan serius dan kekurangan oksigen, akhirnya mati di dalam kandungannya.

Padahal kejadian itu berlaku 5 hari sebelum tarikh ramalan kelahiran. Walau bagaimanapun, Jessy tidak memberitahu keluarganya bahawa bayi dalam kandungannya telah mati. Dia menyembunyikannya dari keluarganya sehingga 10 hari. Kemudian dia berpura-pura mengetahui bahawa bayi itu mati.

Jessy hanya memberitahu sahabatnya bahawa bayi yang bernama Mila Francis telah lama meninggal dunia. Dia menyimpan rahsia itu kerana dia tidak mahu merosakkan percutian keluarganya.

“Saya dengar semua orang berkata, ‘sikit lagi’ dan saya mesti bertahan membuatkan saya merasa ngeri,” kata Jessy seperti yang dipetik oleh Mirror.co.uk. “Kelahirannya sangat pelik, kerana semua keluarga ada disitu dan ianya seperti kelahiran normal,” katanya,

“Saya sangat berharap keajaiban itu berlaku dan dia akan hidup masa dilahirkan,” kata Jessy.

“Saya bersama dia (bayi) beberapa hari di bilik hospital sehingga bayi saya mula berubah,” katanya. Sekarang polis masih menjalankan siasatan lanjut mengenai perkara itu. Bukan itu sahaja, ternyata Samson kembali dan memukul Jessy hingga menderita luka di wajah serta bibirnya pada Februari 2017 lalu.

Selepasmenyimpan rahsia itu sekarang Jessy akhirnya berani melaporkan apa yang berlaku kepadanya kepada polis. Samson segera dijatuhkan hukuman 2 tahun dan 9 bulan untuk kes itu. Samson telah disabitkan kerana disyaki menendang seorang wanita hamil sengaja dan menganaiyainya. Hukuman itu membuat Jessy kecewa kerana Samson tidak dihukum atas kematian bayinya. Mahkamah tidak menganggapnya sebagai jenayah kerana bayi itu belum dilahirkan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.