Wanita Ini Dapat Berpuluh Ribu Hanya Dengan Menguji Mainan Seks

Adakah ini pekerjaan terbaik di dunia? Cara Houiellebecq adalah penguji profesional untuk mainan seks. Pekerjaan ini menghasilkan sekitar RM90 ribu setahun.

Oleh itu, melalui kerja unik ini, ibu kepada dua orang anak dari bandar Lincoln, England, memperoleh purata RM8000 sebulan.

Di pejabatnya, terdapat lebih daripada 2,000 mainan seks yang dibuat oleh beberapa syarikat yang dia akan cuba. Setelah mencuba, Cara akan mendapat ganjaran setelah memberikan ulasan melalui blognya.

Wanita berusia 33 tahun itu menghabiskan masa tujuh jam setiap minggu untuk menguji mainan seks sejak dia menulis blog khas mengenai mainan seks lima tahun lalu.

Bagi Cara, mainan-mainan seks yang dihantar terus ke kediamannya setiap lima kali dalam seminggu itu sudah menjadi sebahagian hidupnya dan memberinya pendapatan yang lumayan.

“Ini kerja bagus. Sebelum ini, saya bekerja di sebuah bank. Pekerjaan ini tidak pernah membosankan,” kata Cara.

Awalnya, Cara membuka blog peribadi yang memberi penilaian terhadap pelbagai mainan seks. Lama kelamaan, blognya semakin menarik minat pembaca.

“Akhirnya blog saya dibaca sebuah syarikat mainan seks yang menawarkan pekerjaan untuk saya. Kini syarikat dan pelanggan menghantar barang-barang mereka kepada saya kerana banyak orang yang membaca tulisan saya,” tambah dia.

Pada masa ini, pelbagai syarikat mainan seks di UK menghantar pelbagai mainan seks kepadanya untuk diuji, kemudian dinilai. Dia juga menulis artikel untuk pelbagai syarikat sebagai seorang perunding.

Cara mempunyai dua anak, yang tertua berusia 9 tahun, sementara yang kedua berusia 1 tahun 7 bulan. Dia memastikan dia tidak pernah bercakap tentang pekerjaan “unik” ketika anak-anaknya berada di sekelilingnya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.