Hubungan Cinta Masih Dalam Peringkat Awal, Adib Dan Izara Belum Sedia Fikir Soal Kahwin

Kuala Lumpur – Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Tune Studios iaitu Adib Khalid menjelaskan dia dan aktres Izara Aishah tidak pernah menyentuh soal perkahwinan buat masa ini.

 

Memetik kenyataan di mStar online, Adib atau nama sebenarnya Muhammad Adib Khalid, 25, berkata, masih terlalu awal untuk mereka berbincang mengenai hal berkenaan memandangkan hubungan cinta itu masih lagi dalam peringkat awal.

 

“Tidak… kami berdua tidak pernah bercakap atau menyentuh soal perkahwinan atau perancangan ke arah tersebut kerana masih terlalu awal untuk berbuat demikian.

 

“Tambahan pula kami masih dalam peringkat mengenali hati budi masing-masing selain tidak mahu terburu-buru dan tumpuan kami buat masa ini adalah kepada kerjaya masing-masing,” kata anak kepada ahli perniagaan terkenal Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa ini.

 

Dalam pada itu, Adib berkata, dia tidak berasa tertekan apabila hubungan cinta mereka mendapat perhatian peminat namun lebih selesa kisah tersebut tidak dikongsi dengan orang lain.

 

Kata Adib, dia sedar Izara adalah seorang selebriti yang sentiasa menjadi perhatian namun mereka cuba untuk tidak terlalu menonjolkan hubungan itu di khalayak.

 

“Saya cuba untuk tidak terlalu mendedahkan mengenai hubungan kami kerana inginkan privasi.

 

“Menyedari status Izara seorang selebriti saya perlu bersikap terbuka namun pada masa sama tidak terlalu banyak bercerita mengenai hubungan kami,” katanya.

 

Tambah Adib, dia menyenangi Izara kerana mereka mempunyai banyak persamaan terutamanya dari segi hobi dan pemilihan makanan.

 

“Selain persamaan yang ada pada kami dia juga seorang yang sangat merendah diri selain pandai membawa diri dalam pergaulan,” ujarnya.

 

Sementara itu, bercakap mengenai perkembangan Tune Studios, Adib berkata, pihaknya bakal memperkenalkan beberapa artis baharu dan lama yang bakal bernaung bawah syarikat tersebut.

 

Malah kata Adib, pihaknya merancang untuk membawa beberapa artis popular antarabangsa untuk mengadakan persembahan di negara ini.

 

“Insya-Allah dalam masa terdekat kami akan umumkan barisan artis baharu dan single mereka selain mengatur persembahan artis antarabangsa,” ujarnya. – mStar

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.