Video : Netizen Kecam Anak Pelakon Normah Damanhuri

Jika sebelum ini video anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri dikecam gara-gara beraksi lucah dalam video 50 saat bertujuan mempromosi produk kecantikan yang dimuat naik di Instagramnya.

Kali menerusi perkongsian sebuah portal, sekali lagi anak keempat pelakon itu yang bernama Liana Rosli dikatakan beraksi memegang payudaranya.

Video itu turut merakamkan tiga anaknya yang juga menuruti perbuatannya.

“Pergi ke kedai beli coli, tet** tak tumbuh lagi,”katanya dalam video yang dimuat naik itu.

Rata-rata netizen mengecam tindakannya yang mahu memerli segelintir remaja yang taksub untuk menjadi dewasa.

Zahir Hamidi menulis, “JKM patut ambil tindakan ni, Akta Kanak-kanak…menunjukkan kelakuan lucah kepada kanak-kanak dengan kelakuan yg tidak bermoral…jijik aku tengok ada emak macam tu…”.

Ahmad fazed menulis “kenapa dgn anak damanhuri ni? apa dah jadi?seperti langsung dh xde keimanan dlm diri.. nauzubillah min zalik..,”

“Elok mak budak ni d tahan d bwh akta kanak2..salah laku keterlaluan terhadap kanak2..bg pomp ni sedar skit..jgn suke2 buat bumi islam ni xde morall..dia ingat dunia ni dunia bapakk dia kot..hishhh sempang 44,”tulis cat mega megas.

“Pergi ke kedai membeli coli..kesian otak kau dah x berfungsi..
Tetek x tumbuh kau ape peduli…kesian kat kau bila nak mati??
Pergi kekedai membeli jamu…fadeup aku dah naik jemu.,”tulis Ayu Uqasyah.

Fatimah m.yasin “Demi duit sngup buat mcm ni? Org kecam x semestinya cemburu. Kdg2 org simpati tgok dia ni. Kurang duit sgt ke? Atau salah didikan ke?. Kesian…”-SuaraTV

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.