Diana Masih Sayang Zamarul, Nikah Semula 16 Mei Ini

Penceraian pasangan Zamarul Hisham dan Diana Rafar sebelum ini mengejutkan ramai pihak dan sejak dari itu tidak putus putus doa dari para peminat yang mahu melihat pasangan ini kembali hidup bersama.

 

Menurut laporan Harian Metro hari ini, Diana Rafar dan Zamarul Hisham bakal sekali lagi bernikah pada 16 Mei 2015 ini untuk kembali hidup bersama selepas empat bulan berpisah.

 

Diana Rafar mengakui selama empat bulan memegang gelaran ibu tunggal bukan sesuatu yang mudah buatnya dan ada sahaja yang tidak kena manakala Zamarul pula yakin yang jodoh mereka pasti terjalin semula cepat atau lambat.

 

“Mungkin jodoh kami masih kuat bersama, keputusan untuk rujuk semula adalah yang terbaik buat kami sekeluarga. Memandangkan saya dan Zamarul pernah bernikah pada 16 Mei 2009, jadi tarikh sama dipilih untuk rujuk semua. Doakan semoga segalanya dipermudahkan,” ujarnya lagi.

 

Diana Rafar turut mengakui perpisahan selama empat bulan ini membuatkan perasaan sayang terhadap Zamarul Hisham semakin bertambah dan menganggap ianya satu hikmah berganda buat dirinya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.