Tubuh Anak Kandung Dinikmati Ayah Selama 8 Tahun, Akhirnya Ini Yang Terjadi

Biadap! perkataan ini yang layak digelarkan pada Hermanto yang sanggup merampas kesucian anak kandungnya sendiri. Kelakuan buruk yang dilakukan sejak 8 tahun lalu akhirnya kantoi selepas dilaporkan kepada polis.

Hermanto, 42, yang juga seorang tukang cuci, telah disoal siasat di ruang Unit Polis mengakui perbuatannya. Dia mengaku melakukan perkara yang keji itu kepada anak sulungnya yang berusia 16 tahun, dikenali sebagai G sejak 8 tahun yang lalu.

Walaupun demikian, Hermanto mengelak apabila ditanya apakah dia memberikan ancaman ketika menyetubuhi anaknya itu. Bahkan, dia berkata persetubuhan sedarah tersebut atas dasar suka sama suka.

“Tidak dipaksa, semuanya atas dasar suka sama suka, dari kelas 3 SD, sampai SMP, pertama kali ketika sedang tidur, terlanjur dan dia tidak memberontak,” katanya.

Lelaki yang bekerja mengutip sampah di kawasan pasar itu juga mendedahkan sekurang-kurangnya dalam seminggu, dia akan melakukan hubungan terlarang itu sebanyak  empat kali.

Bukan itu sahaja, Hermanto ternyata suka bermain perempuan hingga sanggup membawa perempuan masuk ke rumahnya

“Selalu juga langgan perempuan, biasanya langgan di kawasan pasar tengah. Kalau dengan anak pada  hari kamis, kadang sekali, kadang empat kali,” tuturnya lagi.

Menurutnya, pertama kali dia merogol anaknya ialah pada 8 tahun lalu sebelum pergi bekerja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.