Kenyataan Nad Zainal Hubungan Sudah Putus, Buat Azwan Kombos Terkejut

Menerusi sebuah program hiburan, hujung minggu lalu pelakon Nad Zainal mengesahkan yang dia sudah berpisah dengan teman lelakinya, pelakon Azwan Kombos. Kenyataan tersebut sekaligus mengejutkan ramai peminat. Tidak hanya peminat, Azwan juga mengakui terkejut dengan kenyataan kekasihnya itu. Apa dah jadi ni Nad??

Bercakap kepada sebuah portal, Azwan, berkata, aktres tersebut seharusnya bertindak secara rasional dengan membincangkan perkara berkenaan terlebih dahulu sebelum membuat keputusan untuk mendedahkannya kepada umum.

“Saya mengaku hubungan kami ada masalah beberapa hari ini kerana dia bersikap dingin secara tiba-tiba. Lebih mengejutkan apabila dia beri kenyataan di Melodi (TV3) dengan mengatakan hubungan kami sudah berakhir, walhal saya sendiri tidak tahu tentang itu.

“Saya ada meminta dia untuk bertemu dan berbincang beberapa kali namun dia menolak dengan alasan terlalu sibuk dengan penggambaran,” katanya.

Azwan berkata demikian ketika diminta mengulas tentang pendedahan Nad Zainal dalam satu rancangan hiburan pada Ahad tentang hubungan percintaan mereka sudah berakhir.

Laporan tersebut juga memberitahu bahawa pelakon lelaki tersebut menganggunya di lokasi penggambaran.

“Rabu lalu kami masih keluar bersama dan hubungan seperti biasa, sementara dakwaan saya ke lokasi penggambaran bukan ingin menganggu sebaliknya perkara itu atas permintaan dia.

“Sejujurnya saya sendiri tidak faham dengan keadaan ini dan mengapa dia berubah secara tiba-tiba atau mungkin juga ada orang ketiga dalam hubungan ini,” katanya.

Azwan berkata, disebabkan perkara tersebut juga, dia dihubungi oleh keluarga wanita itu yang mahukan penjelasan.

Dalam pada itu, Azwan meminta agar Nad Zainal berfikir secara matang dan tampil menyelesaikan hal tersebut secara baik.

“Kalau betul pun dia ingin memutuskan hubungan ini dia seharusnya berjumpa saya dan berbincang dahulu sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan di khalayak tanpa pengetahuan saya.

“Perkara ini akan menjadi lebih rumit jika dia mengambil sikap melarikan diri manakala orang ramai termasuk keluarga kedua-dua pihak menghubungi saya untuk cari penjelasan,” katanya.

Pasangan ini menjalinkan hubungan cinta selama tiga tahun dan baharu sahaja menghadiri kursus perkahwinan pada Mac lalu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.