Netizen Kecam Sharifah Sakinah Kongsi Gambar Cium Suami

Berani! Sharifah Sakinah tanpa berfikir panjang memuat naik gambar dirinya bercium dengan sium di laman Instagramnya yang mempunyai 612,000 pengikut itu, dikecam netizen.

 

Gambar yang dirakam menggunakan iPhone 6 dalam lif itu dimuat naik semalam menerima banyak kecaman dari netizen.

 

Bagaimanapun, ada segelintir peminat tegar selebriti ini bertindak mempertahankan Sharifah dengan menganggap kebanyakan yang mengecam gambar tersebut tidaklah sebaik yang dikatakan.

 

“Memanglah nampak tak manis sebab tunjuk umum picture macam ni. Tapi lantak pi lah, laki dia. Kita jaga laki kita, rumah tangga kita dahlah. Tak payah komen sangat. Kalau tak suka, tak payah tengok dan abaikan saja. Kalau laki aku berani kiss aku macam ni depan orang, alangkah bahagianya. Tapi aku tak nak aih, malu,” kata Azieddin.

 

Menurut salah seorang kipas susah mati Sharifah, gambar yang dimuat naik itu sebenarnya hanyalah reflection dari cermin di dalam lif.

 

“Yang komen bukan-bukan ni tak reti nilai gambar ke? Nampak sangat laki dia tu reflection dari cermin Tengok mulut Sharifah Sakinah pun tau. Dia cium pintu lif tu. Laki dia hanyalah reflection kat pintu tu,” kata Yanyonyann sambil ketawa. – TheHypeMedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.