Gadis Ini Terima Kiriman Bunga Terakhir Dari Ayahnya Yang Meninggal Lima Tahun Lalu

Ulang tahun Bailley Sellers yang ke-21 dirasakan sangat menyedihkan tatkala dia menerima sejambak bunga terakhir yang dikirim oleh ayahnya yang meninggal dunia lima tahun lalu akibat kanser.

Sejak anak gadisnya berusia 16 tahun, ayahnya telah memesan sejambak bunga yang telah dibayar untuk dikirim kepada anak gadisnya sebelum dia meninggal dunia akibat kanser.

Dalam setiap jambakan bunga itu, dia akan memberikan ucapan khas untuk anak gadis kesayangannya itu sejak lima tahun lalu.

Dalam jambakan bunga terakhir yang dia kirimkan kepada anak gadisnya itu ayahnya menulis: “Saya akan bersamamu dalam setiap langkahmu, di manapun dirimu berada, saya akan selalu hadir.”

Image result for Bailley Sellers yang ke-21

Bailey yang berasal dari Koxville, Amerika Syarikat kemudian menuliskan kepiluhan hatinya dalam akaun Twitter miliknya.

Dia mengatakan bahawa ayahnya seorang yang sangat luar biasa. “Saya sangat merindukannya,” tulisnya.

Bailey lantas memuat naik gambar gambar ucapan yang dituliskan ayahnya, jambakan bunga, serta gambar lama dirinya ketika digendong oleh ayahnya.

Di dalam ucapan yang diselitkan dalam jambakan bunga terakhirnya, ayahnya menulis: “Ini adalah surat cintaku yang terakhir untukmu hingga kelak kita akan bersua kembali.”

“Saya tidak mahu kamu menangisiku, sayangku, kerana sekarang saya berada di tempat yang menyenangkan.”

Ramai orang yang komen di bawah posting Bailley, termasuk @thesn0wmexican, yang menulis: “Membaca kisah ini membuat saya menangis. Saya turut bersedih atas kehilanganmu.” Bailey kemudian membalas: “Setiap tahun saya selalu menantikan momen ulang tahun saya, kerana saya merasa dia masih di sisiku. Tapi ini adalah bunga terakhir yang saya terima darinya sehingga terasa sangat menyedihkan.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.