Dua Ekor Singa Jantan Sedang lakukan Seks Dirakam Kamera

Detik yang jarang berlaku dalam hubungan “romantis” antara dua ekor singa jantan ini berjaya dirakam kamera seorang jurugambar alam sekitar.

Kedua ekor singa jantan itu dirakam kamera ketika mereka  menyelinap masuk ke semak di Taman Negara Masai Mara Kenya, Afrika untuk mendapatkan privasi bagi melakukan hubungan seks.

Tidak seperti hubungan seksual singa jantan dan betina yang sering berakhir dengan keganasan, hubungan seks dua ekor singa jantan ini berakhir dengan tindakan menggosok tubuh masing-masing.

Paul Goldstein, yang berasal dari Wimbledon, London berkata, dia pertama kali melihat kedua-dua singa jantan itu duduk berdampingan.

Kemudian salah seekor dari mereka berbaring sebelum singa yang lain menungganginya. Tidak lama kemudian, salah seekor singa jantan itu menyandarkan kepala pada pasangannya.

“Kadang-kadang kita melihat sesuatu yang menakjubkan dan kami menyaksikan dua ekor singa jantan yang luar biasa ini,” kata Goldstein yang juga merupakan pemandu Exodus Travels.

“Setelah beberapa saat mereka duduk berdampingan. Apa yang terjadi kemudian  di luar jangkaan kami. Mereka melakukan seks. Biasanya seks singa berlaku hanya beberapa saat, tetapi dua ekor singa jantan ini melakukannya selama lebih dari satu minit.” Katanya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.